Ben de Bim’den alıyorum Jenny&Willy. Prima kullandıktan sonra geçtim. Primayı hiçbir bezle kıyaslayamam sadece maddi olarak zorlar diye düşünüp bırakmıştım. Kalıpları tam, biraz kalın ama 4.aydan beri kullanıyoruz. Pişik ya da kızarıklık olmadı. 4 numaraya geçtik, fırsat buldukça stokluyorum.