Bebeğim 14 aylık. Gece uykusuna geçerken desteksiz uyuyor. Yatağına bırakıyorum yanında ya ninni söylüyorum ya pış pış açıyorum ya da öyle boş boş oturuyorum. Kendi kendine döne döne uyuyakalıyor. Sabaha kadar da bazen deliksiz uyuyor bazen 1 kez uyanıp su içip geri yatıyor. Gece beslenmesini çok uzun zaman önce kesmiştim zaten geceleri uyanırsa emzirmiyorum su veriyorum geri uyuyor. Ama gel gelelim gündüz uykusuna. (Gündüz 2 uyku yapıyor) Gündüz asla kendi kendi uyuma yok. Çift destekle uyuyor, hatta 3-4 destekle. Emziriyorum, sonra ayağımda sallıyorum bi yandan pışpış çalarken bi yandan ben ninni söylüyorum. Çok ilginç değil mi geceleri şıp diye kendi kendine uyuyan çocuk gündüzleri neden böyle. Gündüz de emzirmeden uyutmaya çalıştığım zamanlar oldu ama emmese de illa ayakta sallanmak istiyor. Gece yaptığım gibi direk yatağına bırakınca asla uyumuyor. Gündüzleri nasıl alıştırdınız kızlarrrrr helppp