Fuygu canım doktor emzirdiğini bile bile verdiyse sorun olmaz demekki. Ben de kullandım antibiyotik. Mastit olmuştum ateşlendim ve aşırı halsiz kaldım bebeğime kucağıma alamadım o derece. Doktor antibiyotik yazdı kullandım geçti. O sıra hatta boğazım da acıyordu. Ona da iyi gelir bu vücuttaki iltihabı bakterileri atmaya yarar dedi.hakkaten hemen 1 günde kendime getirdi beni sabah akşam kullandım 1 haftada bitiyor zaten antibiyotik.