fatomiray yolarım onu bizde 4.ay atağındayız uyku gerilemesi var gece 1 -2 kez uyanıyor bazen yarım saat uyanık kalıyor sabah eşim 6 da bebek uyandığında kalktı emzirdim 9 da işe gidene kadar baktı ben uyudum kahvaltısını da kendi hazırlamış yapmış bebeğinde 45 dk uyutmuş taviz vermeyin kendinizden müşterek çocuğunuz bu sizin olduğu kadar onunda işe gidiyorum yoruluyorum bahane değil