Arkadaşlar 3 ay 3 günlük kızım vat sabahın 7sinde falan kalkıyor akşamın 10-11 ine kadar uyumuyoe neden sizce böyle yapıypr çok zorlanıyorum hiç durmuyor emzikte veremedim hiçbir iş yapamıyorum çocugu uyutuyorum esniyor falan arkamdan hemen uyanıyor 10-15 dakikaya aranızda bebesi böyle olanlar var mı zaten kolik bi bebekti durmuyodu yani şindi de hiç uyumuyo çpcugu uyutamıyorum uyutur uyutmaz hemen gözlerini açıyo 10 dakikaya falan uyanıyo napmam gerek kahvaltı bile yapamıyorum