nayirnolamaz06 Kararsız kaldım sizler hangi marka kullanıyorsunuz aslında aklım Bosch diyo bilemedim 🤦♀️
annevebebegiii__ nayirnolamaz06 teşekkür ederim canım bosh da güzel marka arkadaşım kullanıyor memnun baya şimdiden hayırlı olsun
arenumutscr Profilo kullanıyorum çok memnunum toz diye bi’şey kalmadı ne alırsan al ısı pompalı olmasına dikkât et