aylizinannesiiii Frostyson ay çok teşekkür ederim ev almak bu kadar zor olmamalıydı ya valla iliğimiz kemiğimiz kurudu
Frostyson aylizinannesiiii Rica ederim canım hayırlı olsun güle güle oturun ❤️ Biz alacağımızda 6 küsürdü az daha bekleyelim dedik 11 küsür oldu . Görümcemde sıkıştırdı artık üstümden alın diye iyiki almışız her geçen gün zam geliyor . Vergimizde depremden dolayı silinmiş o konuda yırtmıştık 😂
Frostyson aylizinannesiiii Bizim ev 2,300 milyon veya 2,500 milyon ama rayişte öyle çıkmadı ederi çıkıyor siz ona bi bakın canım komple evin fiyatından hesaplanmasın hiç ev sahibinin dediğini felan düşünmeyin direk belediyeden kağıdı alın içiniz rahat etsin
aylizinannesiiii melasaf 1.200.000 çekme gibi yüzde altmışını karşılıyor banka iki milyon ev çünkü çok zor herşey ucu ucuna yetiyor ne kadar zor ya
_Asilin_Annesi_ aylizinannesiiii hiçbir şey yerinde durmuyor ki ev sahibiyle durumu konusun belki yardımcı olur. Bizde o zaman indirim istedik gerçi aaa zaten uygun fiyat 🙂↔️ dendi mecbur verdik bir şekilde.
niluna aylizinannesiiii bizim işlemler yeni yıla kaymıştı 2 katı ödedik birde ne yapıcaksanız elinizi çabuk tutun derim
teachermom07 aylizinannesiiii evet bide onu taksitlendirince ekstra faiz de ekledi İnşallah kolaylıkla ödenir ne diyim 🤷🏻♀️
gezegenruhum aylizinannesiiii malesef artık hiç bir şey kolay olmuyor umarım ülkemizin duzeldigi zamanları da görürüz geçicidir umarım herşey
katilcivciv aylizinannesiiii yani fiyatlar o kadar yüksek ki milyonlarca tlye ev aliyorsunuz, harc ta da pintilik etmeye gerek yok diye düsünüyorum.
aylizinannesiiii katilcivciv pintilik etmiyoruz hanımefendi öfkenizi başkalarıyla paylaşın dişimizden tırnağımızdan artırarak kuruşu kuruşuna para yettiriyoruz sadece nasıl işliyor diye sordum siz pintilik etmezsiniz ev alırken vs iyi günler.
katilcivciv aylizinannesiiii başkası ödesin diye aklımin ucundan bile geçmedi peşin peşin verdim hepsindede merak etme
DunyamMavi aylizinannesiiii tapuda size soruyorlar kaç paraya alıyorsunuz diye orada yazdığınız tutarın %4ü. Alıcı ödüyor iki tarafınkini de. Tutarı kendiniz belirliyorsunuz kaç para derseniz o yazılıyor ama kredi çektiyseniz en az çektiğiniz kredi tutarını yazdırmanız gerekiyor. Daha bugün ev aldık 1.400e aldık 900ü krediydi. 900 yazdırdık. 40küsür çıktı.
sonbezbukucu tapu rayiç bedelin altında gösterilemez. belediye metrekare başına fiyat belirler, sonrada evin metrekaresi ile çarpılır. diyelim belediyede rayiç bedel 500bin tapuda 500bin ve üzeri gösterilir.