Öncelikle hiç endişelenmeyin ve okuduklarınızla kafanızda böyle düşüncelere yer vermeyin. Şu an sütünüzün artmasında ki bence en büyük etken moraliniz. Bende silikon uç ile emzirdim. Açtığım birçok konu vardır silikon uç için🙂↔️ 50 günlüktük sanırsam bıraktığımızda. Çok üzülüyordum, kendimi emziriyor gibi bile hissedemiyordum. Dışarı çıkmak istemiyordum uç yere düşerde emziremezsem diye vs vs. Bide benim herçekten hiç gögüs ucum yoktu ki hala yok. Silikon ile emzirmeye başlıyordum 2-3 dakika geçtikten sonra ucu çekiyordum. O şekilde emmeye devam ediyorduk. Önce bi gögsümü bıraktı sonra diğerini yavaş yavaş ilerledim. Çoğunlukla geceleri uyku arasında emmeye kalktığında hep kendi gögüsümü vermeye çalıştım. 10 gün gibi bir sürede iki gögüsüde silikonla emmeyi bıraktık. Silikonun ucunu keserek bırakanlarda var. Bir sürü yöntem var. Siz, kendinize ve bebeğinize iyi geleni bulacaksınız. Ama ben burada 6-7 ay bile silikon ile emziren çok insan duydum. Bu şekilde emzirmenin süte hiçbir eksi yanı yok bu arada. Silikon ile emiyor diye sütünüz azalmayacak. Zamanla emmesi kuvvetlendikçe bebek kendisi bile bırakabilir silikonu