Divayorgunxx Kizlar kullananlar yardmci olabilirmi,hangi marka almaliyim,benden sonra annem ve kardesimede vermeyi dusunuyirum,999.999 atış 3ümüzede yetermi
Usnac1995 Divayorgunxx Bence 1 kişi kullansa daha iyi. Benim 250 bin atış. Hemen hemen 10 sene gider diye düşünüyorum. Zatwn kıllar tamamen bitmiyor ama mesela ayda 1 atış yapacağıma 5 ay da yaparım . Seansımı yaptım genitslin üstü hiç çıkmadı 2 haftadır, koltuk altı da çok iyi Ama bacak ve kol çıktı. 2. Seansta böyleyse biraz zaman geçince daha iyi olur
niluna Ben Philips kullanıyorum 400bin atışlı özel bölgelerime de kullanıyorum başkasına vermeniz doğru gibi gelmedi bana