Hanımlar bebeğim 20 günlük. Doğduğundan bu yana sadece 200gram kilo almış. 1 aylık kontrolüne 10 gün kaldı ve doktor bu 10 günde en az 400 gram almalı dedi. Mama da vermedi anne sütüyle devam etsin dedi. Mama olmadan 10 günde 400 gram mümkün değil ki. Ne yapsam da biraz kilo aldırsam bu 10 günde bir akıl verin çok üzüldüm 😭