Afrodit Evet uyutuyor. Benim kızımda 5 aylıkken grip olmuştu kullandım ama etkisi çok iyi çabuk toparladı
Ikrazumra19 Seyyahyolcu anladim ben hic kullanmadim da o yuzden merak ettim doktorumda vermedi hic calpol disinda birsey simdiye kadar
Afrodit @Seyyahyolcu prospektüsü oku istersen o konuda bi bilgim yok canım ben gripken kullanmıştım günde 3 kere öksürüğü yoktu yani