hafsakaftanoglu büyük olanı zorluyor mu sizi bu aralar? Ya da bebek doğduğundan beri? Ondan olabilir, aynı durum bizde var çünkü yani oğlumdan soğuma demeyelim de böyle çok yapıştı bana kardeşi doğdu doğalı bu durum da beni biraz bunalttı, onla daha fazla ilgileniyorum ki bu yapışma durumu kalksın diye ama bu sefer de ben huniyi takıcam gibi, göbek bağımız duruyor gibi hissediyorum bazen hatta 😂 benim oğlum da 3.5 yaşında kızım yeni doğdu. Sizin de öyleyse bunalmanız soğumuş hissetmeniz normal, lohusalık da etkiliyor nihayetinde. Ben psikolojik destek almayı düşündüm, kreş öğretmeni ve buradaki rehberler gerek yok süreç normal dedi vazgeçtik ama düzelmezse ikimiz için de destek düşünüyorum.