subatmasali kızımda da kış ayları oluyor du kuruluktan bol bol nemlendirin bize doktor atopik dermatit olabilir mustelanın kremini önermişti kaşıntı vs yoktu kendiliğinden geçti şimdi 3 yaşında çıkmadı hiç bi yerinde ama yine ihmal ette tabi götür fikir al endişe etme 🌸