mysozclk birkizannesi-35 gece beslenmesini artık kesebilir uykusu daha agır geliyor olabilir içsin diye de bence zorlamayın ac olda mutlaka uyanır diş de sancı yapınca mırıldanır gece oyle bısey de yoksa canı istemiyor dıye dusundum
Aselinannesi0655 birkizannesi-35 uyanmıyorsa içmek istemiyorsa ihtiyacı yoktur. Aç olsa yeri gögü inletir bence
birkizannesi-35 mysozclk normalde mamayı uykuda içiyor uyanınca da içmez çok uzun süre aç kaldı endişelendim
mysozclk birkizannesi-35 bizde oyleydik uyku arası icerdı hep gercı suan 8 bucuk aylık uyanık kaldı gı sure de azıcık ıcıyor gece de kendı degılse ben ac kalır diye dusunup kalkıp verıyorum uzun süredir mi ac
Ecrnc Bebeğim 3 aylık ve doktorumuz uyanmıyorsa sabah cisli bezle kalkıyorsa toktur demek ki uyanana kadar elleme dedi