Bebeğim 1,5 aylık meme ucum büyük ve bebeğimin ağız yapısı küçük olduğu için emziremedim. Mama ve süt sağarak beslenmesine devam ettik ama süreç içerisinde maalesef sütüm azaldı ve mama tüketimi arttı günde 1 öğün ve bazen hiç anne sütü veremediğim zamanlar oluyor. Kabızlık sorunu yaşıyoruz. 2 günde 1 kaka yapıyor. Aptamil 1 kullanıyordum bigaia damla ile birlikte hatta son zamanlarda mamasına hakiki zeytinyağı bile damlattım sonrasında conformile geçtim ama sorun hala devam etmekte. Siz nasıl başa çıktınız?