defnen 4 bence çünkü büyük tam kendine geliyor ve evdeler o yüzden anaokuluna başlayana kadar öteki biraz büyür rahat olur benim 5 yaş var şimdi biri 4,5 aylık biri anaokuluna başladı getir götür zor oluyor uyku saatlerine denk geliyor eşim ta işten gelip götürüyor falan biraz daha büyüseydi sanki daha iyi olacakmış