Ayseee60 Kızlar oğlum 7,5 aylık dun bexore ve nimenrix yaptırdık ama o kadar huysuzlandı ki anlatamam şimdide biraz ateşi var normal mı normalse kaç gun surer
evlimutlucocuklu30 Ben de aynı şeyi merak ediyorum ilk doz olduğunda bir şey olmamıştı ikinci doz bexero oldu salı günü 3 gündür atesli her türlü test de yapıldı aşıdan diye düşünüyorum
Seda1453 Fiyat ne kadara aldınız acaba bi de tam gününde mi yaptırdınız bizim birkaç gün geçti de unutmuşuz