Ben bıktım artık Allah’a güç gelmesin ne sabırım kaldı nede bunu kaldıracak psikolojim dokunsalar ağlıycam artık beterin beteri var diye kendimi avutuyorum artık oğlum 18 aylık çocuk düzenli olarak ya enfeksiyon yada soğuk almış oluyor çoğunlukla enfeksiyon kapmış oluyor boğazı kızarmış filan diyorlar vs ben çok dikkat ediyorum yere düşen yediği birşeyi olsun vermem alıp yemesine izin vermem koltuğun üstüne yine yediği birşey olsun onu da vermem ne kadar dikkat ettiysem bu çocuk yinede hasta oluyor parka çok götürmüyoruz direk hastalanıyor gittiğinde dün eşim dolaştırmaya çıktığında parka götürdüm dedi ellerini sildim ettim hemen dedi ama yine mikrop mu kaptı diyorum çok bıktım kızlar beni böyle başına gelenler anlar cidden ağzı olan konuşur sadece ne yapsam da bilmiyorum vücudu mu mikrop a başıklık kazanmıyor etmiyor mu anlamadım gitti kaç kez parka gittiyse hep hastalandı bu arada vücut bağışıklık kazanmadı bi türülü öyle düşünüyorum