Aslikose16 Kızlarr merhaba önerdiğiniz bir ateş ölçer markası var mıdır? Kızım 2 aylık olacak aşılar ateş yapıyormuş evde alıp bulundurmak istiyorum da?
Thelefant Aslikose16 medisana ve motorolanın temassız ateş ölçerlerini kullanıyorum ikisinden de memnunum medisananın kulak içi ölçeri ve alından tek alette 👍🏻
Aslikose16 Çok kararsız kaldım nasıl alayım diye kızım 2 aylık normal termometre var basit koltuk altı olanlardan kolunun altından tutturmuyor ölçemiyoruz. Weeweli herkes tavsiye ediyor ama sizlerinde fikrinizi alayım dedim 🤗 teşekkür ederim