bizim de aynı, önde 4 tane sapsarı 🙁 1 yaşından beri düzenli çocuk diş hekimine gidiyoruz, şimdi iki buçuk yaşında. Onun önerdiği fırça ve macun birde her akşam sürdüğümüz kalsiyum kremi gibi birşey var. 2-3 defa da özel kalsiyum takviyesi sürdü hekim. Bunlardan sonra çürümesi durdu ve sertleşti o dişler, yine görsel olarak kötü ama en azından ilerlemiyor. Çocuk hekimine götürün.