zlhtkcn mama ile besleniyormus zaten çocuk normal o kiloya ulaşması mama malum kof kilo yapıyor maşallah demelik durum yok ortada ha ama anne sütü ile bu kiloda olsaydı cidden maşallah denir yani ama mama ile alınan kilo bana çok muhteşemmis gibi gelmiyor şayet ego için yazdıysaniz boşuna zahmet etmişsiniz 😁 benim bebeğim anne sütü ile 5 aylıkken 8 kiloya yakindi ama sizin gibi hiç övünmedim şuan 2 yaşında ve o kilolar gitti normal ayına göre 😘