Miranmommm Kızlar normal doğum yaptıktan sonra tıpkı hamileyken olduğu gibi sürekli tuvalete gidiyorum idrar testi verdim temiz çıktı internetten baktım normal doğumdan sonra böyle oluyormuş bir süre ama ne zaman geçecek o kadarını bilmiyorum yaşayan var mı
user11 Bebeğim 11 aylık oldu hala aynıyım özellikle geceleri çok sık gidiyorum artık rahatsız oluyorum geçer inşallah ajsjsjd
elizinannesi1 Doktorum 1 yıl kadar sürebilceğini normal olduğunu söylemişti kasların kendini toparlaması baya zaman alıyormuş