meryemceeeee Kızlarrrrr bebeğim 7 aylık emziren bir anneyim saçımı boyatmak istiyorum malum 2 seneye yaklaşıyor boyayamadım kimi doktor boyanabilir kimisi boyanmaz diyo varmı fikri olan boyayan 😫
gulsnmstf meryemceeeee boyayyablirsin hamileeyken bile boyayayn var ayrıca boya bu nasıl sütüne geçsin Allah aşkına boyayayn o kadr cok tanıdığım varki
usenmedimyaptimbirvelet meryemceeeee boyattım ben hemde normal boyada değil bol kimyasallı ombre kafamda bi ton açıcı vardı
Gizmokzilla meryemceeeee ben hamileyken de habire boyadım enziriyorum hala oğlum 26 aylık doğduğu ilk 5 6 ay sağolsun boya aklıma gelemeyecek kadar beni yorduğu için boyamamıştım sonrasında tam gaz devam 🤣🤣