Rosebelle Kızlar bebeğime biyopsi ve kolonoskopi ile Crohn hastalığı teşhisi konuldu bebeklerde görülmesi nadirmiş bizim gibi olan başka kimse var mı ? Bebeğim 14 aylık şikayetlerimiz çok öncesinden beri vardı..
petitonunannesii Rosebelle Bizde aynı durumlar vardı bizede o aylarda yapıldı endoskopi kolonoskopi.Tanı o şekilde konuldu crohn olduğunu öğrendik.
Rosebelle dmlagnr kanlı mukuslu dışkı, iştahsızlık, kilo alamama kilo kaybetme, ishal, Kalprotektin seviyesi yüksek çıkıyordu.deri döküntülerinde oldu ve biyopsi ile tam teşhis konuldu
Senaa92 @Rosebelle mehaba kızım 2 yaşında kızım bağırsaklarından rahatsız sizin bebeğinize ultrasonla bakıldı mı bağırsaklarında bir sorun görüldü mü
Rosebelle petitonunannesii hala alışmaya çalışıyoruz siz burundan besleme yapmış mıydınız modulen mama kullanıyoruz
petitonunannesii Rosebelle Evet bir süreliğine yapmıştık.Mama kullanmıştık.Yaklasik 1 yıl kadar kullandık NG yi sonra çıkardık çok şükür şimdi iyi.Sizin peki gelişimi nasıl boyu kilosu veya diğer gelişimleri mesela yürüme konuşma gibi.Suan ne kadarlık
Rosebelle petitonunannesii şu an 17 aylık gelişimi her zaman öndeydi hala da öyle zaten buna çok şaşırıyor doktorlar. Sanırım 4 buçuk aydir NG modulen mama kullanıyoruz ve her hafta ilaç tedavisi oluyoruz onun dışında her gün kortizon tedavisi var. Ameliyatla kalıcı katater takıldı port katater. İlacı ömür boyu bu şekilde alacağız . Boyu iyi kilosu da yavaş yavaş düzelmeye başladı modüleni yavaş yavaş azaltiyoruz başta 580ml di ve öğlen ve geceydı simdi 300 ml kullanıyoruz her gün sadece gece.
petitonunannesii Rosebelle peki katater neden takıldı bizde bir dönem kortizon kullandık ama normal ağız yoluyla aldık sonra da zaten kortizonu kestiler.
petitonunannesii Rosebelle Bizimkinin boyu kilosu geride dün 3 yaşına girdi 13 kilo 88 cm .Mama verdiler kullanın diye ama bizmki pek içmiyor ama modülen mama degil yani gelişimi geride olan her çocuğa verilen mama pediasure diye geçiyor adı.
Rosebelle petitonunannesii önce imurel isminde bir ilaca başlamıştık kısa sürede karacigerlerine hasar vermeye başlayınca onu hemen bıraktık ve biyoterapi ilacına başlanıldınismi İnfliximab bu da damardan alınan bir ilaç bu yüzden ameliyat ile port katater mecburen takıldı . Kortizonuda NG ile veriyoruz .
Rosebelle petitonunannesii NG ile Modulen vermemişler miydi bu hem sindirim sistemine iyi geliyor kolaylaştırıyor hemde kilo almasına yardımcı oluyormuş. Kızım 17 aylık 76cm 9.300 kg konuşmasında ya da boyunda kilosunda gerilik olacak mı bilmiyorum tabi elimizden geleni yapıyoruz
petitonunannesii Rosebelle ilk ilacınızın adı İmuran mıydı.Biz onu kullanıyoruz bizdede devamlı karaciğer değerlerine bakılıyor şimdilik bir sıkıntı görülmedi ona devam ediyoruz.Size karaciğere verilen zararı ne kadar sürede belli oldu biz 1 buçuk yıldır bu ilacı kullaniyoruz zarar veriyor olsa simdiye belli olurdu dimi.