Benim gibi 55 gün gibi uzun sürenler acaba karnına bastırma olayı olmadığı içinmi bilmiyorum. Bana kum torbası koymuştu bikaç saat pis kan çıkması için. Çıktı ama demekki tam çıkmadı. Buradan duyuyorum bazı kişilerin karnına bastırıp çıkarıyorlar.. onlarda belki regl kısa sürüyordur🤷♀️