Bugun tam 6 aylik olduk.Dun gece saat 4de kadar uyumadi. Huzursuz. Emzik bile almak istemedi, emmek istemedi. Atesi 37.2 falan oldu ama cok sıcaktı. Ona ragmen 37.2ydi. Uykuya dalamadi. Agladi. Kakasi zaten sıvıydı ishal gbi degil cokta yapmadı gunluk sayısını geçmedi. Ama karnindan da sesler geliyor. Ne olur birsey soyleyin 😭