Künyenin fazla değeri olmuyor bizde de var ne takıyoruz ne satıyoruz gram al koy kenara. Kolundan çekip alır düşer eder üzülürsün hiç gerek yok. Çok hevesliysen küpe alabilirsin ben almıştım zamanında hala kulağımda çokta memnunum kullanışlı. Eğer bilezik için paran varsa daha başka kendine de yapabilirsin alyans alabilirsin birşey olmaz ha senin ha çocuğunun sen ölünce kime kalacak evladına ben öyle bakıyorum. Tüm takılarımda onundur. Annemin yüzüğü annemin küpesi diye saklasın.