kimbumadam kayipbaliknemo Og dan alıyorum. Yalnız çok bulaşıyor , un kurabiyesi gibi dağılıyor🥲 dışarda falan yedirmeye uygun değil Arada mozaik yapıyorum ondan, bazen durmayınca eline veriyorum yoğurda bana bana yiyor