15 aylık kızım hiç bir şey yemiyor ne kahvaltı ediyor ne öğlen yemeği yiyor ne akşam yemeği yiyor ağzına lokma almıyor elimde kaşığı görünce kaçıyor ağlıyor. Çok istahsiz ve ben bu duruma çok üzülüyorum hiç bir besinin vitaminini alamıyor ne yapacağım var mı bildiğiniz uyguladığniz bir yöntem çok çaresizim 😑