BaloglumM
Selam anneler bebegim 4. Ayına giriyor salı günü doktoru meyveye başlayabilir demişti siz neler veriyorsunuz kaçıncı ayında başladınız
BaloglumM
[bilinmeyen] benim oğlumda sadece mama yiyor ama doktoru 4. Ayda meyvelere başlayabilirsin demişti mama vermeye devam ediyormusunuz kac cc veriyorsunuz
BaloglumM
[bilinmeyen] benim oğlum şu anda 120 içiyor bazen 150 ek gidaya geçtiğinde azalma oluyor sanirim soyup doğmadığını nasil anlayabilirim bide 3 gündür kakasini yapmıyordu simdi yaptı ama katı bi şekilde ilk defa kabız oldu
Alpgdd
Hangi mamayı kullanıyorsunuz