Kızlar normalde oyun grubu veya kreşe yollamayı düşünüyordum kardeşi oldu yollayamadım bu sene evde bu kış nasıl oyalayabilirim oğlumu 3 yaşında arabaları çok seviyor aslında oyuncak dükkanımız varda kitaplarla pek işi yok cok kitap aldım oturdum başına okudum öğretmeye çalıştım ama asla dikkatini çekmiyor alıştıramadım yırttı attı hep eğitici ne alabilirim gelişimini destekleyebilcek önerilerinizi bekliyorum