Anneler Merhabalar . Bebeğim dün gece felaket ağladı . Sebebini anlayamadık ateşi falan da yoktu. Üstelik seminerim nedeniyle başka bir ilde otel de kalıyoruz eşimle. Çocuk ağladıkça elimiz ayağımız karıştı . Kucağımdan inmek istemedi benim oturmama bile izin vermedi . Bir fikri olan var mi ? 8 buçuk aylık . Diş falan olablr mi diye düşünüyorum ama dislerde öyle bir iki günde gelcek gibi değil . Yani o kadar sıkar mi bilemiyorum . Ne yapacagimizi şaşırdık bu gece de olrsa ne yapacağız bilmiyorum