Sadece 3 ay anne sütü verebildim 3 aydan sonra hep aptamil mama ile beslendi biberonunu hiç değiştirmedik. Dişleri yeni patladı çorba falan içiyor ama bazen onu da içmiyor iştahta yok mamada içmiyor ne yapacağımı şaşırdım aç aç uyuyor kahroluyorum kilo vermesinden korkuyorum başına gelen var mı böyle😢