Merhaba arkadaşlar evimi boyatacağım Şu anki rengi açık gri Daha önceki evimde de marjinal griyi kullandım Polisan şu an iki renk arasındayım filli boya Beji pembe diye bir renk çıkarmış acaba o mu yoksa gri tonlarına devam Edip marjinal grimi yapsam Çok kararsız kaldım.