Benkadinimdemiii benim bebegim 9 aylik.doktorumuz pütürlü gidalara alistirmazsan bir daha cok zorlanir.hic kabul etmeyebilir dedi.önünde bir iki ayin var.parmak besine baslaman lazim pankeke baslaman lazim dedi.ama ben henuz pankek yapmadim.korktum.karbonat ile yapilan pankek yumusak oluyor.onu damagiyla ezer dedi.bu ay baslayacagim bnde pankeke cunku benim bebegim de puturlu gidalarda öğürüyordu.alisik olmadigi için.kahvaltida yumurta sarisi ve avokado karistiriyorum cok seviyor.pekmez de koyuyorum icine,diger gun yumurta,muz cok az irmik ve ceviz karistiriyorum,diger gun yagsiz tavada yumurta sarisini omlet gibi yapiyorum dereotu koyuyorum(sut alerjisi oldugu icin lor kullanamiyorum,ama lor ile cok guzel oluyor)sulu yumurtada bakteri uredigi icin yasak,o yuzden guzel pisiriyorum.baska bir gun yumurta sarisini tek ezerek veriyorum.pek sevmiyor 🙈patatesi kucuk rendeden gecirip yumurta ile karistiriyorum.yumurta ile cok farkli cesitler var.gunde bir kez bu sekilde karisim veriyorum.o da sadece kahvalti da.karisima alismamasi lazim.