hepmutluolesma geçmiş olsun. 2 yaş sendromu sizde de biz gibi erken başlamış. Yolumuz uzun bacım daha sıralı sendromlar var o yüzden çocuğun sakın olmak için kendimize çeki düzen vermeliyiz . Aynı yollardan geçiyoruz bunaliyoruz zorlanıyoruz daralıyoruz tahammül seviyemiz kalmıyor bazen ama bu süreçte gerçekten en iyi şey sakın kalmak ,ortam değiştirmek,oyun alanlarını araştırıp yonelebilirsiniz, park , yürüyüş, ücretli, ücretsiz oyun alanları vs vs herşeyi aşacak olan biz anneleriz .