10 aylık bebeğim 2 ana 2 ara öğün yiyor. Onlarda da öyle aman aman çok bir şey yemiyor. En son öğününü hatta akşam 7 de bitirmiş oluyor. Mama asla kabül etmiyor. Emdiğide yetiyor mu bilmiyorum. Gece defalarca uyanıyor. Napmam gerekiyor, tavsiyesi olan var mı acaba ?