Selamın aleyküm bacılar ekimin 10 unda annemin 20. Ölüm yılı normalde yapmazdik ama babam rica etti 20.yilin adına biseyler yapalım dedi ben aileme 2 saat uzaklıktayim babam kuran kursu talebelerine yemek yaptircam dedi ablam da aynı şekilde pide falan biseyler bende burda kayinvalidemin çevresi var diyorum ki marketten tavuk alsam pirinç alsam mahalleyi cagirsam kv yardım eder evimde bı mevlüt okutsam annemin ruhuna bide 2 aylık bebeisim de var hem oda faydalanır kulakları ayet duysun diye düşünüyorum nasıl olur kızlar şimdi ailem yakın olsa hep beraber güzel biseyler yapardık bende mevlüt yapayım diye düşündüm hane içindw ayet okunması benim açımdan daha iyi daha farklı fikirleriniz varmı yada başka biseyde yapabilirim