afrxxx Bebeğim 40 günlük ve emzirdikten sonra göğüslerimde sızlama gibi bir ağrı oluyor. Sizde de oldu mu? Doktorum normal olduğunu söyledi ve magnezyum kullanmamı önerdi.. Sizin bir öneriniz var mı
samira46 Göğüs ucunuza bakın o sızı olduğunda göğüs ucunuz beyazlaşıyor mu ? Öyleyse vazospazmdır göğsünüzü sıcak tutmanız gerek birde göğsünüzü kontrol edin böyle içte sertlik var mı düğümler açılınca da rahatlıyor
Cennet-22 Çok normal canım hafif Ovala Benim emzirirken özellikle benim de öyle oluyor O zaman süt olduğunu gösteriyor yani ben öyle fark ettim meraklanılacak bir şey değil bence