Anneler benim bebeğim şuan 13 aylık 8.5 aylıkken fln sütüm kesildi şuna kadar emziremedim ve son 2 haftaya yakındır göğüslerim sızlıyor kaşınıyor denedim elimle sıkıp süt geldi 1 2 defa fln denedim ama bu süre içinde. Relaktasyon yaşadım sanırım bilmiyorum stres vesaire çevresel faktörler koca tarafı mevzusu fln onlardan kesilmişti zaten üzüntüden düşünmekten tekrar emzirmeye çalışsam nasıl öğretebilirim bebeğime bilmiyor unuttu haliyle denedim nasıl yapabilirim bu durumu yaşayananız var mı yardımcı olabilir misiniz