Melikee16 kabız derken kakası katı mı çıkıyor? Çünkü yanlış bilinen birşey var, bebeğinizin kaka yapamaması kabızlıktan değil henüz kaka yapmayı bilmediğinden. Bunlar gayet normal. 2 haftadan sonra daha fazla gaz ve kaka sancısı başlayacak. Doktorum bebekler nasıl kaka yapacağını bilmez, nasıl iteceğini bilmez o yüzden zorlanır demişti. 3-4 gün kaka yapmaması normal biraz daha bekleyin 🙏🏻