laura_ 40 ı çıkana kadar uyanmasa da gece gündüz saat başı emzirdim ama en çok 6 dakika emiyodu. Baya stres yaptığım için sürekli takip ediyordum dakikayı saati. Kırkından sonra ağladıkça emzirdim. 2.5 aylıkken yani 3 aya gelmeden baya bi reddetti emmedi. Şimdi gece 5 saate kadar uyuyor.
uyandırmıyorum bezini bile zorunda kalmadıkça değiştirmiyorum.