mfo Oğlum 22 aylık emziriyorum eğer hamile isem bilmiyorum tabi reglim 10 gün gecikti 5-6 gün önce test yaptım negatif çıktı sütten anlaşılır mı azalma gibi ya da bebeğime yan etki yapar mı