afyon sinanpaşa’lıyım kız evi çok fazla çeyiz yapar(mesela yeni birisi evlendi en az 50tane yeleği vardı) Gösterişi severler, pullu şalvar-tülbent pullu sıkma gibi yöresel kıyafetler giyeriz. Çok fazla altın takarız tabi herkes maddiyatına göre yapar. Tabii önemli olan anlaşmak iki tarafta ortak bir noktada buluşsa daha iyi olur. Eşim izmirli, Biz eşime bizim tarafın adetlerini yaptırmadık ortak noktada hallettik.