fatima ben yasmin kullanmaya basladim adetimin ilk gunü aldım ilk ilacı 21 gun kullandim 7 gun ara verdim adet oldum sonra 8.gun yeni kutuya basladim ve 4 gun kullandim esimle iliski oldu icime bosaldi azda olsa az olmasi onemli degil biliyorum prezervatifde kullandim ama yirtildi bu durumda hap koruma saglar mi ertesi gun hapi gerekir mi