iscnmrve Kızamık aşısından be kadar sonra ateşiniz çıktı ve ne kadar sürdü bu durum acaba, biz dün öğlen aşımızı olduk bugün akşam ateşimiz çıktı 38,8 gördük normal midir acaba?