Merhabalar sevgili anneler ben 15 gündür göğüs ucu ve çevresindeki yaralarla uğraşıyorum bı turlu kurumuyor iyileşmiyor genel cerraha gittim 3 gündür de madefix kullanıyorum ama hala kuruma yok yaralarda emzirmeyi bırak dedi bebiş 1.5 yaşında bu ilacı kullanan var mi varsa kaç günde yara tamamen iyileşti iki göğsümde de yuvarlak yaralar ve irin akiyor