Kızlar bir kızım var adı Zümra. Şimdi bir kızım daha olacak inşallah adını Zehra koyalım istedim hem anlamı güzel hem birbirine uyumlu Zümra -zehra . Eşimde ilk başta begendi arkadaşı demiş çok benziyor kaderleri de benzer vs ne alakaysa Elif koyalım diyor. Kendimi Zehra ya alıştırdım şimdi yan çiziyor sizce hangisi