aslhnhazir Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim gündüzleri mama yemek dışında hiç uyanmıyor geceleri de uyanıyor ve uyutmakta zorlanıyorum o kadar uzun süre uyuması normal mi,ilk bebeğim çok tecrübesizim bilgilerinizi bekliyorum
sceylan aslhnhazir benimki de gündüz uyumuyor gece de boyna uyanıyor,doktorumuza sorduğumda normal henüz bi düzen oluşmaz cok kücük dedi
Alyalina3 aslhnhazir cok normal benim bebeğim ilk iki ay ful uyudu gündüzleri hiç bebek varmış gibi değildi gecede 9 dan Sabaha karşı 5 e kadar ağlardı arabayla gezdirirdik hep o kadar zordu ki çok şükür bu günlerimize