melekyu benim oğlum çok zor bir bebek kaşık mamayla büyüttüm ben içine formül mamada ekliyordum şuan on bir aylık artık eklemiyorum dört aylıktan beri kaşık mama veriyorum biraz daha sıvık verebilirsiniz benim oğlum iki aylıktan beri devamlı kabızdı şuan yeni yeni düzeldi mamalarının içine gün kurusu marmaleti yaptım iki kaşık ondan ekliyorum kakasını rahat yapıyor